🎁 Zgarnij 20 zł rabatu przy zakupach od 500 zł! Wprowadź kod: HIMART20 w koszyku 🛒 Tylko dla zalogowanych klientów!

Serwis Festool

Kompleksowa naprawa elektronarzędzi

Centralny Serwis Festool to gwarancja najwyższej jakości usług. W ramach Gwarancji all-inclusive naprawy przeprowadzane są bezpłatnie przez pierwsze trzy lata od zakupu. Dodatkowo, dzięki usłudze MAX450 przez kolejne 3 lata za naprawę narzędzi nie zapłacisz więcej niż 450 zł netto.

Po tym czasie narzędzia naprawiamy niezwłocznie w ramach akceptowalnego kosztu naprawy, lub przedstawiamy kosztorys do Twojej akceptacji.

Zalety Serwisu Centralnego Festool

Jak zlecić naprawę w serwisie Festool

Najlepiej jest zlecać naprawę online za pomocą konta MyFestool. Skorzystasz przy tym z bezpłatnego transportu, szybkiej realizacji naprawy i regularnych powiadomień na temat aktualnego etapu naprawy. Obejrzyj film, z którego dowiesz się jak szybko i sprawnie utworzyć zlecenie naprawy.

Masz pytania?

Wejdź na stronę FAQ, na której znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań dotyczących naprawy w serwisie Festool.

MAX 450 – nowa usługa serwisowa Festool dla narzędzi pogwarancyjnych

Zleć naprawę online!

W Festool nie tylko narzędzia, ale i akcje serwisowe są na najwyższym poziomie, dlatego chcemy, aby korzystanie z naszych narzędzi było nie tylko efektywne, ale również ekonomiczne i zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że jakość naszych narzędzi idzie w parze z wyjątkową obsługą klienta. W tym celu nieustannie pracujemy nad tym, aby nasi klienci doświadczali najlepszego wsparcia. Usługa Max 450 to nasza inwestycja w Wasze zadowolenie oraz środowisko.

Usługa MAX 450 została uruchomiona 1 stycznia 2024 r., wprowadzając dodatkowe korzyści dla klientów, którzy posiadają narzędzia Festool po upływie Gwarancji all-inclusive. W ramach usługi maksymalny koszt naprawy narzędzia pogwarancyjnego wyniesie nie więcej niż 450 PLN netto. Oznacza to, że jeżeli koszty naprawy wynikające z kosztorysu będą mniejsze niż 450 PLN netto, klient pokryje tylko rzeczywisty koszt naprawy. Natomiast w przypadku, gdy kwota z kosztorysu przekroczy 450 zł netto, klient nie będzie zobowiązany zapłacić więcej niż 450 zł netto.

Do każdej naprawy w usłudze MAX 450 zostaną doliczone koszty transportu odpowiednie dla danego rodzaju naprawionego narzędzia. Szczegóły można znaleźć w Ogólnych warunkach obsługi i napraw >> OGÓLNE WARUNKI OBSŁUGI I NAPRAW FESTOOL POLSKA SP. Z O.O.

Nowa usługa jest dostępna dla właścicieli narzędzi Festool prawidłowo zarejestrowanych do Gwarancji-all inclusive (patrz „Warunki Gwarancji all-inclusive i dodatkowe usługi Festool GmbH”), dla których upłynął 36-miesięczny okres bezpłatnej naprawy, a od daty ich rejestracji nie minęło więcej, niż 6 lat.

Usługa jest dostępna na terenie Polski i jest ograniczona czasowo.

Zleć naprawę online swojego narzędzia, które jest już po upływie gwarancji i nie jest starsze, niż 6 lat, a my wycenimy jego naprawę. Koszt naprawy Twojego narzędzia nie przekroczy 450 zł netto. Zasady dotyczące zlecenia naprawy online pozostają bez zmian.

Warunkiem skorzystania z Usługi jest zlecenie naprawy w Serwisie Centralnym Festool Polska w Warszawie, przy ul. Kolumbijskiej 26B.

Szczegółowe zasady działania usługi dostępne są w Regulaminie.

Ile trwa naprawa w serwisie Festool?

Zlecając naprawę w Serwisie Centralnym Festool masz pewność, że Twoje narzędzie jest w dobrych rękach i szybko zostanie naprawione. Nie tylko naprawiamy narzędzia, ale także konserwujemy je, testujemy i regulujemy. Korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, profesjonaliści z naszego serwisu sumiennie i szybko zajmą się Twoim narzędziem. Cały proces naprawy narzędzia - od momentu odbioru od Klienta, do dostarczenia narzędzia po naprawie odbywa się w ciągu 3-4 dni. W przypadku braku części na stanie serwisu proces może ulec wydłużeniu.

1-2 dzień roboczy

Zlecenie naprawy

Zleć naprawę przez konto MyFestool. W zleceniu podaj dowolny adres, pod który przyjedzie kurier i odbierze przesyłkę.

2-3 dzień roboczy

Narzędzie w serwisie

Następnego dnia rano Twoje narzędzie trafia do naszego serwisu. Dokładamy wszelkich starań, aby w tym dniu zostało naprawione i odesłane.

3-4 dzień roboczy

Odbiór narzędzia

Trzeciego dnia od zlecenia naprawy kurier dostarczy narzędzie pod adres wskazany przez Ciebie w formularzu.

Korzyści z kompleksowej naprawy w Festool

Dlaczego w razie usterki Twoje narzędzie trafi u nas w dobre ręce.

Łatwo i szybko

Korzystając z konta MyFestool możesz zlecać nam naprawy online przez całą dobę. Bezpłatnie odbierzemy od Ciebie narzędzie i dostarczymy je po naprawie. W naszym warsztacie realizujemy naprawy z reguły w ciągu 24 godzin. Będziemy Cię na bieżąco informować o aktualnym statusie Twojej naprawy za pośrednictwem e-mail lub SMS.

Szerokie know-how

Zatrudniamy kompetentnych techników serwisu, którzy przeprowadzają naprawy w sposób profesjonalny i precyzyjny. Dysponujemy specjalistycznym warsztatem, w związku z czym możemy zagwarantować najwyższy poziom realizowanych napraw. Oczywiście wykorzystujemy wyłącznie oryginalne części zamienne. Są one dostępne od ręki.

Więcej niż naprawa

Twoje narzędzie zostanie dokładnie sprawdzone i opuści nasz warsztat w nienagannym stanie. W ramach naprawy przeprowadzamy również test bezpieczeństwa elektrycznego zgodnie z DGUV/VDE, co potwierdzamy odpowiednim certyfikatem.

Szczegóły kompleksowej naprawy

Informacje na temat zlecania i realizacji naprawy.

Zlecanie naprawy

Profesjonaliści z naszego serwisu zajmą się Twoim narzędziem, tak aby szybko znalazło się z powrotem w Twoich rękach i było gotowe do użytku.

Części zamienne

Wskazówki i informacje dotyczące części zamiennych.

Pliki